♪♪♪

♪♪♪

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Popular Posts

البوم موجة نانسي عجاج 2011
Righteous Kill
Quisque sed felis

Popular Posts

Thumbnail Recent Post

بيصلك كلو جديد

ضع ايميلك ليصلك كل جديد:

Category List

TAGES

Blog Archive

محمد وردي

...

..

..

.

..

...

...

...

بسم الله الرحمن الرحيم


البوم ساندي
" قد التحدي
" Ripped From Original Cd Q 24.MB

  1. 01.Ad El Tahadi Instrumental
  2. 02.Ad El Tahadi
  3. 03.El Helm Remix
  4. 04.El Helm
  5. 05.Hasal Kheir
كلمات البوم ساندى - قد التحدى 2011



قد التحدى

عايشة حياتى وانا حره فيها انا قد التحدى
ومحدش ليه دخل فى حياتى ولا ليه حاجة عندى
انا هعيش سنين عمرى يا دوب مرة وهفكر ليه
انا هعيش ومش هعمل حساب غيرى وهيحصل ايه
عايشة براحتى وساعات صراحتى مبتعجبش غيرى
بس انا راضية عن نفسى جدا انا مرتاح ضميرى
انا هعيش سنين عمرى يا دوب مرة وهفكر ليه
انا هعيش ومش هعمل حساب غيرى وهيحصل ايه

الحلم

الحلم اللي انت حلمته بقالي سنين عايشاه
كان نفسك قلبي يروحلك واهو وياك شيفاك
مش قادره اتكلم عنك قلبي ضعيف عرفاه
انا ليه خلتني احبك ظلمني هواك وياك
مش عايزه اسمع كلام كل الكلام بينا انتهى
انا عايزه اسمع هواك في كل لمسه بحسها
انا عندي كلام عينيك بالدنيا والناس كلها
نسيني معاك الدنيا انا نفسي اعيش جواك
اتكلم قولي بحبك قولها كمان سمعاك
انا لما بغمض عيني حبيبي بكون شايفاك
مبحسش ان انا عايشه الا و انا وياك
مش عايزه اسمع كلام كل الكلام بينا انتهى
انا عايزه اسمع هواك في كل لمسه بحسها
انا عندي كلام عينيك بالدنيا والناس كلها

حصل خير

حصل خيرالكلمة دى بقولها وانا فعلا حاسه بيها
حصل خير والصفحة هقفلها ومش هرجع ابص فيها
في ناس الكدب جواها اكتر من الطيبة
وناس ضمايرها سايباها مبيعرفوش عيبه
وناس بتحب وتسلم وتتعذب كتير
و اهو الغلطان بيتعلم من الجرح الأخير
بقيت اخاف من نفسي من بكره ومن الأيام اللي الجايه
بقيت اخاف من الماضي والذكره و كلام الناس عليا
بقيت مش عايزه تاني اضعف انا لازم اتغير
هحاول ايوه لو هعرف العمر ده قصير
انا اللي تملي بستعجل على الحب الكبير
و اهو الغلطان بيتعلم من الجرح الأخير

تحميل


طريقة التحميل

الطريقه مرة اخري

بعدة

هذه طريقة التحميل من سيرفر SeedFly



بعد الذهاب إلى صفحة تحميل الملف , أذهب إلى أسفل الصفحة و أضغط على التحميل

المجانى كما بالصورة



ستظهر لك الصفحة التالية

قم بكتابة الأرقام التى تظهر لك فى المربع , و انتظر حتى يتحول شكل الرابط من رابط غير فعال

إلى رابط فعال , و يستغرق حوالى 10 ثوانى

كما بالصورة



ثم بعد ظهور الرابط أضغط عليه كما بالصورة



سيتحول إلى هذا الشكل و هو تجهيز الملف المراد تحميله



ثم سيظهر لك رابط الملف و هو رابط مباشر و يدعم الإستكمال و يدعم التحميل بأقصى سرعة للأنترنت لديك كما بالصورة التالية






التحميل

seedfly
http://adf.ly/F736



0 التعليقات:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join 4Shared Now!